Catrice nagellak

Vorige week had Kruidvat een geweldige nagelactie, zoals velen van jullie wel weten, ALLE nagellak 1+1 gratis. En ik had me nog zooooo voorgenomen niks te kopen. Maar ook ik ben bezweken voor deze actie. Wel heb ik het netjes gehouden en heb ik slechts 2 lakjes gekocht (waarvan 1  dus gratis:)) (oooh oke ik moet toegeven dat ik ook stiekem nog een lipstick en lipgloss heb gekocht die dag, OEPS) Hieronder zie je welke nagellakjes ik heb gekocht:
image
Beide nagellakjes zijn van Catrice en kostte, geloof ik, €2,99 per stuk. Niet duur dus. Ik ben voor een nude kleur gegaan van de Ultimate nudes-collection en voor een Roze kleurtje.

image
De eerste kleur is 05- Bonjour Chérie! Het is van de Ultimate Nudes-collection en het is een mooie zalm/nude kleur.
Op het flesje staat het volgende: ‘High shine nail lacquer for an ultimate French-look. First stroke subtle coverage, second stroke higher coverage.’

image

Op deze foto heb ik 2 lagen op mijn nagels aangebracht. Dit is ook echt wel nodig! Het is een lief en echt Nude kleurtje. Een beetje zalmroze/nude. Hij valt niet op en is dus nauwelijks zichtbaar, maar dat is natuurlijk juist de bedoeling van deze kleur. Ik denk dat deze ook erg mooi is op je tenen. Ik vind het een erg mooi kleurtje, die mooi is voor overdag.

image

De tweede nagellak is 26- Raspberryfields forever. Die roze tinten zijn echt de trend van nu. Deze tint, wat meer roze/rood, had ik nog niet.
Op het flesje staat het volgende: ‘Nailpolish for ultimate colour, ultimate high shine and ultimate coverage’

image

Ook bij deze nagellak heb ik 2 lagen aangebracht. De dekking is beter dan bij de vorige. Ik vind de kleur echt gaaf!  Het is echt een roze-rode kleur.

Wat ik wel een beetje minder vind aan deze nagellakjes zijn de kwastjes. Ze zij vrij dik en stug, wat het aanbrengen soms wat slordig maakt (zoals je ook ziet op de laatste foto). Verder ben ik erg blij met deze nieuwe kleuren! Lekker budgetproof!

7 thoughts on “Catrice nagellak

Geef een reactie

