Knuckle rings

image

Kennen jullie deze ‘knuckle rings’ al? Overal op pinterest kom ik ze tegen en ik vind ze zooo leuk ♥

Het probleem is alleen dat ik geen idee heb waar je deze ringetjes kunt kopen. Weet iemand dit toevallig?

image

Zelfs bij Rihanna is deze ring al gespot, ik voel een nieuwe trend aankomen. Maar waarom zie ik deze trend nog niet veelvuldig in de Nederlandse winkels liggen?! Ik hoop toch stiekem dat dit een beetje de nieuwe zomertrend gaat worden, zo niet, dan draag ik het toch! Wat vinden jullie hiervan?

21 thoughts on “Knuckle rings

  1. Waarom ze nog niet in de Nederlandse winkels liggen? Omdat Nederlandse winkels met dit soort trends altijd achter lopen. De earcuffs waren ook al een tijd te koop in Amerika.. Maaaaaaar ik denk dat je ze kunt kopen via ebay :D?
    Leuke inspiratie meid.

  2. Ik vind het wel gaaf, maar ik zou het zelf niet zo graag dragen, ik word er altijd een beetje zenuwachtig van als zoiets om m’n knokkels zit of op dat bovenstukje haha

  3. Oh ik ben ook helemaal weg van die trend! Ik heb ze vooral al op online websites gespot. ‘k Heb er zelf eentje van tobi.com, en ‘k heb eentje besteld van etsy.com (http://www.etsy.com/listing/116831454/gold-fill-diamond-shape-ring-thin-gold?ref=sr_gallery_1&ga_search_query=diamond+shape+knuckle+ring&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=BE&ga_search_type=all&ga_facet=diamond+shape+knuckle+ring). ‘k Had die ook gezien op pinterest, en ik wou hem zo graag!
    Leuke blog trouwens!
    xo Julieschoice

  4. Heel leuk! Afgelopen winter zag ik iemand met z’n ring, maar zij had het zelf gemaak (goudsmit)van beroep. Je zou natuurlijk een goud of zilversmit kunnen vragen om het voor je te maken als je een ontwerrp hebt dat je leuk vind. Ik weet alleen niet watvoor prijskaartje er dan aan vast hangt 🙂

Geef een reactie

