Shop til you drop: Hasselt

Eindelijk weer een artikel! Zo druk, mijn scriptie moet volgende week af en ik had vandaag een toelatingstentamen voor mn master hierna. STUDIE STUDIE STUDIE!!

Af en toe moet ik mijzelf dan ook even verwennen en hoe doe je dat nou beter dan door te gaan SHOPPEN?! Dit keer ben ik naar Hasselt gegaan, samen met mijn vriend. Hij woont hier niet zover vandaan en ik vind Hasselt echt een hele leuke stad. Wat is jullie shopstad?

2fb0c23d06376fe50c5be6b01bf4b6cc

In dit artikel laat ik jullie zien wat voor vrolijke, zomerse dingen ik heb gekocht, SO HAPPY met mijn nieuwe aankopen!! 😀

Oranje boven! Om nog maar even in de koninginnedagsfeer te blijven kocht ik deze feloranje bikini bij de H&M. De trend van deze zomer voor je bikini zijn o.a. bloemenprints en felle kleuren. Deze is in elk geval FEL. Een bandeau vind ik altijd fijn en verder was deze gewoon lekker goedkoop. Het broekje en de top kostte €4,95 per stuk.

DSC06186

Deze ketting kocht ik ook bij de H&M voor slechts €7,95. Dit vond ik echt niet duur! Het is een korte goude ketting en het leuke anker hangt dus op je borstbeen. Een opvallende maar niet te drukke ketting, ik hou er wel van. Hij is erg gemakkelijk te combineren.

hoedje H&M shoplog Hasselt

Dit leuke hoedje kocht ik tot slot ook bij de H&M voor €9,95. Ik vind het altijd erg leuk staan en ideaal voor op het strand! Eigenlijk wil ik het ook gewoon dragen, alledaags zeg maar, maar toch doe ik dat niet zo snel merk ik. Ik heb meer van dit soort hoedjes, maar haal ze meestal pas tevoorschijn als ik op het strand ben. Ik ben nu toch wel echt van plan dit vaker te dragen. Wat vinden jullie ervan? Wanneer dragen jullie dit?

My NEW FAVORITE SHOES ♥ Ik ben echt in love! Ze zijn van de Bershka en kosste €49,95. Ze lopen echt heeeeerlijk. Soms koop ik gave hakken en kom ik er thuis na een dag erop te hebben gelopen achter dat ze toch knellen of blaren geven 😦 dat haat ik altijd zo. Maar bij deze orange high heels heb ik dit niet.

Ennn… Tot slot nog een bikini:

DSC06189Deze kocht ik bij Calzedonia. De top kost €20,- en het broekje €15,- Wel iets duurder dus, maar het is dan ook wel unieker en betere kwaliteit als bijvoorbeeld de H&M. Calzedonia heeft geen winkel in Nederland. De bikini zit echt super mooi, dus ik ben er erg blij mee. Wat ik altijd fijn vind aan deze bikini’s zijn de broekjes, die zijn vaak net iets kleiner. Dat komt omdat Calzedonia een Italiaans merk is.

Ik ben erg blij met mijn aankopen. Dit maakt me weer helemaal vrolijk en ik kan er nu weer even tegenaan met de studie! Ik heb trouwens écht TE veel bikini’s (oeps). Ik kan het ook niet laten om elke zomer weer een paar nieuwe te kopen. Heb er momenteel denk ik wel 20-25. Ach ja, moet ik maar veel op vakantie! haha

Ik hoop dat jullie de shoplog leuk vonden om te zien. Hebben jullie ook al zoveel zomerse outfits gekocht?

LET THE SUN SHINE!

22 thoughts on “Shop til you drop: Hasselt

  1. hele mooie aankoopjes! mijn vriend woont vlak tegen Hasselt en ik ga er dan ook regelmatig eens een namiddagje shoppen, een hele fijne stad vind ik het! maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Antwerpen of Brussel. Ik heb ook een bikini van calzedonia (wel uit Italië, wist helemaal niet dat we de winkels hadden in België) en hij is inderdaad kwalitatief bijzonder goed

  2. Leuke aankopen! Die hakken, waaaauw! Ik vind het zo jammer dat ik niet zo vaak op hakken kan lopen door mijn rug maar anders was ik zeker op jacht gegaan naar deze beauties!
    Dat hoedje staat je overigens erg leuk!

Geef een reactie

