My favorites: Fashion & Lifestyle

My favorite things

Als de zomer er weer aankomt, dan verandert direct mijn eetpatroon en manier van kleden. Heerlijk om weer de zomerse kleurtjes tevoorschijn te kunnen halen en weer lekker frisse en fruitige dingen te kunnen eten en drinken! April was echt zo’n maand, lentekriebelsssss Hebben jullie ook dat heerlijke lente-gevoel?
Ik heb hieronder MY FAVORITES op het gebied van Fashion & Lifestyle neergezet.

Zara Blue shoes
image
Deze kobalt-blauwe schoenen kocht ik al e een paar maanden geleden bij Zara. Het sneeuwde toen nog buiten en ik zat echt in een winterdip. Zomerschoenen kopen maakt me dan super happy! 🙂 En nu kan ik ze eindelijk aan. Ik houd van dit kleurtje en je ziet het veel terugkomen dit seizoen.

Pastel colorblocking blouse – Bershka
image
Ik weet niet of je het goed kunt zien, maar deze blouse is zalm/oranje, met lila en lichtblauw. Leuke pasteltinten, maar toch lekker contrasterend. Ik word hier echt vrolijk van. Sowieso ben ik helemaal weg van dit soort blouses.

Serie Q – boeken
wpid-20130501_184647.jpg
Ik ben echt gek op thrillers van Zweedse schrijvers, zoooo makkelijk weg te lezen en super spannend (niet eng, maar spannend!). Ik heb dan ook alle boeken van de bekende millenium-triologie gelezen. Momenteel heb ik een nieuwe serie ontdekt, namelijk SERIE Q van de schrijver Jussi Adler- Olsern (ik zie net trouwens op de achterkant van het boek dat deze man Deens is en niet Zweeds haha, maar ach voor mij is dat een beetje hetzelfde hoor hahaha). Het boek ‘De vrouw in de kooi’ heb ik al uit en nu moet ik de tijd vinden om te beginnen in ‘Dossier 64’. Helaas heb ik momenteel echt zoooo weinig tijd 😦 maar goed dat komt wel weer!

Favorite fruit: MANGO
image
Jummmmie!! Ik ben echt dol op Mango. Toen ik in Curacao woonde at ik dit heel vaak, maar gelukkig is ook hier het seizoen weer begonnen! Zomers fruit maakt mij echt happy, heerlijk vind ik het. Ook lekker om een smoothie mee te maken!

Sourcy vitamin water Framboos-Granaatappel
sourcy
Dit vind ik een heerlijk drankje voor als het warm is. Ik drink eigenlijk nooit frisdrank, maar water kan ik soms ook even zat zijn. Dit is wel mijn nieuwe favoriete drankje voor op een warme dag, en dan vooral de smaak framboos-granaatappel. Heerlijk!

Hebben jullie je wintergarderobe ook al verruild voor zomerse outfits? Ik hoop dat jullie mijn favorites leuk vonden! Ben benieuw naar die van jullie!

4 thoughts on “My favorites: Fashion & Lifestyle

Geef een reactie

