My favorites april: Body & Beauty

Het leek mij leuk om een overzicht te maken van mijn favorieten producten, dingen, kledingstukken etc. Maar bij het maken van mijn lijstje kwam ik erachter dat ik eigenlijk wel veel favorieten heb haha. Ik denk dat het door het weer komt, alles dan mooier, leuker en lekkerder. Je wilt opeens wil je zomerse kleding aan, vrolijke make-up op en je eetpatroon wordt weer anders.

Dus……daarom heb ik besloten om gewoon 2 MY FAVORITES van april te maken. Dit is de eerste, al mijn favorieten producten van de laatste maand op het gebied van Body & Beauty. Straks volgt er nog 1, met mijn favorieten op het gebied van Fashion & Lifestyle.

Douche oil van de Wellness-lijn Etos
wpid-20130501_185454.jpg
Heerlijk product van de nieuwe Wellness-lijn van de Etos. De argan-olie maakt mijn huid heel zacht en de geur van eucalyptus vind ik echt heerlijk. Ik ben fan!

Estee Lauder – Spotlight
wpid-20130501_184537.jpg

Een geweldig mooi, vloeibare highlighter/illuminator. Ik vind deze echt prachtig♥ Het is wel een prijzig product, maar zo af en toe verwen ik mezelf met een mooi product. En dit was mijn verwenmomentje en ik ben seriously in love. Hij laat een prachtige rozige gloed achter, echt een super product zo in dit lente zonnetje!

Nagellakjes Hema
wpid-20130501_185534.jpg

Ik heb ze al op heel wat blogs voorbij zien komen, en ook ik ben weg van de vrolijke nagellakjes van de Hema. Heel leuk en betaalbaar. Met de lente in de lucht ben ik weer helemaal klaar voor felle kleurtjes op mijn nagels. Ik word hier heel vrolijk van! (Oeps, zoals je ziet op de foto laat ik net mijn blauwe nagellak kapot vallen, hier baal ik echt van 😦 )

Lancome – La vie est Belle
Lancome-La-Vie-Est-Belle
Mijn favoriete parfum van dit moment!

Wat zijn jullie favorieten producten?

One thought on “My favorites april: Body & Beauty

Geef een reactie

