Review: Wellness- lijn Etos: Jouw eigen Spa

000923154_002_visual_welness_introblok
Het weekend is weer begonnen, dus lekker veel tijd om jezelf te verwennen, even goed uit te rusten en goed voor jezelf te zorgen.
Wat helpt daar nou beter bij dan een echt Spa Wellness- beleving in jouw eigen badkamer?! Met de nieuwe wellness-lijn van Etos kan dit nu en tover jij jouw badkamer om tot een kuuroord.

Begin vorige week schreef ik al over deze nieuwe lijn in dit artikel: Zoals beloofd vind je in dit artikel de review van een aantal producten van deze nieuwe wellness-lijn van Etos.

De nieuwe Etos Wellness-lijn ligt vanaf 15 april in de winkel en bevat drie categorieën met verschillende producten:
A Beautiful you: Perfecte verzorging: Body Serum, Shower Scrub, Shower Foam en Shower Cream
Inner Calm: Optimale ontspanning: Shower Foam, Body Oil Spray, Salt Scrub, Body Oil en Body Mask
Your pure body: Ultieme reiniging: Shower Oil, Shower Foam, Dark Clay Scrub en Body Cream
naamloos

Natuurlijk kon ik niet alle producten testen, dus heb ik ervoor gekozen om van elke lijn 1 product te testen. Vooraf was ik erg benieuwd naar de “Inner Calm” lijn, omdat ik erg houd van amandel- en jojoba-olie, zacht voor je huid en lekker voedend. En een beetje ontspanning in mijn hectische leven zou ook goed zijn!
De producten die ik in de afgelopen dagen heb uitgeprobeerd, zijn de shower foam van de “A beautiful you” lijn, de Salt Scrub van de “Inner calm” lijn en de Shower oil van de “Your pure body” lijn.

De verpakking
De producten zien er vrolijk, maar toch strak uit. Ik vind het zelf mooi dat de producten een strakke look hebben, omdat ik zelf niet zo van tierelantijntjes houd. Verder ziet de verpakking er niet goedkoop uit, ondanks dat de prijs laag is. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Rituals zie je wel een kwaliteit verschil, maar dat is logisch en vind ik niet erg.

Shower Foam – A beautiful you – lijn
Douche schuim vind ik heerlijk, lekker zacht en romig op je huid. Deze voelt heerlijk en ruikt naar rozen. Een echt Spa- gevoel krijg ik er niet van, maar wel een fijn en betaalbaar product.

Salt scrub: Inner calm – lijn
De zout scrub is een grove scrub. De geur vond ik toen in de pot openmaakte niet echt lekker. Dat komt door de geur Patchoeli die erin verwerkt zit, dat is een wel aparte geur waar je wel van moet houden. Het Spa- gevoel gaf het wel, doordat de geur zo intens was rook de hele badkamer ernaar. De scrub zelf vond ik echt heer fijn! Mijn huid was heerlijk zacht na het scrubben. De scrub is gemengd met olie. Toch liet de scrub gelukkig geen dikke olielaag op mijn huid achter, daar heb ik altijd zo’n hekel aan. De scrub vind ik dus echt heeeeerlijk en ook het Spa – gevoel beleef ik. Helaas is de geur niks voor mij, maar wellicht dat ik een van de andere scrubs van de wellness-lijn wel fijn vind.

Shower oil: Your pure body – lijn
Ervaringen met douche olie heb ik eigenlijk niet. Ik was dan ook erg benieuwd naar dit product. Het lijkt mij namelijk dat de olie een vette laag achterlaat op mijn huid en daar houd ik niet zo van, dus ik ben erg benieuwd. Dit product ruikt zooooo lekker en geeft echt het ultieme wellness-gevoel. De hele badkamer ruikt als een ware Hammam door de geur van eucalyptus en rozemarijn. De olie voedt mijn huid en trekt tot mijn verbazing goed in. Mijn huid wordt er zacht van. Ik vind dit echt een heerlijk product. Dit is mijn favoriet! wel belangrijk om te vermelden is dat je je douchevloer na afloop goed moet schoonspoelen, omdat het wel een gladde olielaag op de vloer achterlaat. Kijk dus uit dat je niet valt!

Eindoordeel
De producten zijn betaalbaar en zien er mooi uit. Daarnaast biedt de totale lijn veel variatie, met 13 verschillende producten of geuren. De shower foam is fijn, maar geeft niet het Spa-gevoel die ik verwachtte. De salt scrub vond ik echt een hele fijne scrub, maar helaas was de geur niet zo mijn ding. Maar dat is natuurlijk maar net waar je van houd. De shower oil heeft het beste aan al mijn verwachtingen voldaan. Het ruikt echt heerlijk en ik waande me echt voor even in een luxe kuuroord. Mijn huid wordt er soepel en zacht van, zonder dat er een olielaag achterblijft. Ik vind het een ontzettend leuke lijn en fijn dat Etos met deze producten komt. Ik ben ook erg benieuwd naar sommige andere producten, maar eerst deze maar eens even opmaken.

Ik hoop dat jullie wat aan deze review hebben gehad 🙂 Ik ben benieuwd welke jullie het fijnst lijkt?
Good to know: De gehele wellness-lijn wordt t/m 12 mei met 25% korting verkocht in de Etos.

6 thoughts on “Review: Wellness- lijn Etos: Jouw eigen Spa

Geef een reactie

